Чи хоче бізнес грати за правилами і хто їх встановлює?

Володимир Іващук,

директор компанії ТОВ «5ПІЄЛЬ»

Під час дискусійної панелі ми обговоримо те, з якими викликами і проблемами стикалися останній рік експедитори, перевізники, логістичні компанії та інші гравці ринку.  На заході відбудеться публічне обговорення проектів держави, які вплинули на транспортно-логістичний ринок, разом піднімемо питання на якому етапі знаходяться реформи і як, насправді, розвивається транспортна галузь України.

Головними питаннями дискусійної панелі стануть:

  • чи існують у нас правила між бізнесом та державою?
  • як представники органів державної влади реагують на запропоновані бізнесом шляхи вирішення тих чи інших проблем?
  • дії та бездіяльність чиновників;
  • відсутність дієвих процедур та механізмів у роботі з існуючими проблемами та неефективність державної системи, що регулює логістичний бізнес;
  • втручання правоохоронних органів або неправомірні дії посадових осіб;
  • на скільки значні проблеми на ринку вантажних перевезень та роль профільних Асоціацій з посиленням комунікацій між її членами та багато чого іншого.

Потрібно об’єднуватися, щоб бути сильними

Леонід Хвостенко,

директор ТОВ ТТК “Печерська Алея”

Консолідація спільних зусиль транспортних і логістичних співтовариств – це єдиний шлях для формування прозорих правил гри і законності ведення бізнесу.

Бізнес – ті, хто повинен вносити пропозиції і робить конкуренцію справедливою і відкритою. Саме ми, люди своєї справи, експерти зі своїх питань, зможуть внести многогранні пропозиції, знайти крайній підхід щодо вирішення існуючих задач.

Наша ціль – це максимізація прибутку у своїй діяльності! Відповідно, представники бізнесу – це ті, хто поповнює бюджет країни. Але нам досить тяжко це робити, адже державний апарат не дає повноцінної можливість. Наприклад, працюючи з клієнтом, я хочу формувати справедливу та відкриту вартість надання своїх послуг і таким чином, щоб  не згадувати про «сірі складові».

Як Почесний працівник транспорту України та член «Робочої групи щодо нормативного регулювання проблемних питань в сфері міжнародних автомобільних перевезень” при АсМАП України, я за чисту вартість формування послуг і за прозорість ведення бізнесу!

Ми, професіонали бізнесу – ми повинні шукати вихід з існуючих ситуацій, незважаючи на факти. Площадка ULB – 2018  дає нам можливість публічно підняти питання, які щодня впливають на транспортно-логістичний ринок. Завдяки сформованому експертному середовищі, ми не лише обміняємось досвідом та розповімо про наболіле, але й розробимо конкретні пропозицій щодо роботи в реаліях бізнесу за участі лідируючих Асоціацій галузі.

Мною будуть підняті питання:

  • взаємовідносин автотранспортного бізнесу з держрегулятором, а саме робота ДСБТ (державна служба безпеки транспорту), контроль за якою відсутній, і до чого це призводить;
  • відсутності загальної стратегії розвитку і взаєморозуміння між автотранспортними спільнотами, тобто бізнесом вантажних автоперевезень з регулятором;
  • причин здороження послуг для кінцевого споживача. Чия це відповідальність? Що у нас в попереду і які можливі варіанти?
  • прискорення процесу інтеграції галузі в ЄС? Чий тут інтерес? Що ми зобов’язані робити і, що може бізнес?
  • консолідації професійних транспортних і логістичних співтовариств над створенням «Дорожньої карти» – створення та розвитку цивілізованих відносин з регулятором, тобто державою.

Правила створює не держава – правила створюють сильні гравці відкритих систем

Олександр Ткачук,

директор ТОВ “Квадро Центр”

Найважливішим економічним ресурсом є віра у майбутнє, і цьому ресурсові постійно загрожують крадії та шарлатани. Самі ж ринки не пропонують жодного захисту від шахрайства, крадіжок та насильства. Це – робота політичних систем. Саме вони повинні гарантувати віру, передбачаючи в законодавстві санкції проти шахраїв, створюючи та підтримуючи підрозділи поліції, суди та в’язниці, які б карали за порушення закону. Коли королі не здатні виконувати свої обов’язки та регулювати ринки належним чином, це призводить до втрати віри, зменшення кредитів, а там і до економічної депресії” – “Людина розумна” Ювал Ной Харарі.

Сьогодні спостерігаємо не тільки застарівання правил, які мають захищати бізнес від зловживань, але й саме зловживання довірою. Проте, світ став глобальним, де домінують відкриті системи, де створюються нові правила. Чим швидше ми приймемо нову парадигму, створимо свої власні правила, тим швидше ми перейдемо на новий рівень, де домінують поняття співпраці, партнерства, балансу інтересів.

Сірий або білий? Стратегії бізнесу при роботі з контролюючими органами.

Віктор Берестенко,

заступник генерального директора АМЕУ

Коли контролюючі органи раз по раз зривають ваш процес роботи перед керівником бізнесу, як рятівний маяк, з’являється ідея про придбання «захисника» в цих самих органах. Домовленості з митницею або силовиками виглядають як дуже вигідне вкладення грошей для захисту свого бізнесу. «Опіка» силовиків це вигідне вкладення – так це?

Давайте детально розберемо різні стратегії взаємовідносини бізнесу з контролюючими органами. Як працюють компанії, які не вдаються до оплачуваної допомоги співробітників митниці?

Є 2 стратегії поведінки бізнесу. Назвемо їх «біла» і «сіра».

  • «Білий» бізнес – той, що працює поза рамками корупційних схем.
  • «Сірий» бізнес – той, який вбудувався в систему взаємин з нечесними представниками контролюючих органів.

Часто вибір стратегії пов’язаний з основними цілями, довгостроковими планами розвитку і корпоративною культурою самого бізнесу. Як правило, довгострокові плани розвитку і побудова сильно бренду суперечать стратегії «сірого» бізнесу.

Ми обговоримо основні корупційні механізми, які працюють в рамках митних органів. Розглянемо роботу бізнесу при виборі тієї чи іншої стратегії. Проговоримо, які інструменти можуть захистити «білий» бізнес від нечесних дій співробітників контролюючих органів. Детально розглянемо кілька кейсів, пов’язаних з припиненням митного оформлення вантажів.